28 gru 2013

Żuk alert, żuk alert!

gif by me
Dziś prezentuję Wam wzór absolutnie nie związany z "magią świąt", ale chyba wszyscy mamy już dosyć swetrów w renifery. Od zawsze coś mnie ciągnie do owadowych nadruków, chociaż paradoksalnie każdego insekta napotkanego na ulicy panicznie się boję. Przeglądając ostatnio pokazy jesienno-zimowe sprawdziłam od niechcenia Lanvin, którego estetyka najczęściej mija się z moją, a tu taka niespodzianka w wykonaniu Alberta Elbaza! Te żuki, na dodatek w moim ukochanym kolorze, to po prostu miłość od pierwszego wejrzenia. Chodziłabym w takim żuk-total-look (nawet mi się zrymowało :D) dzień i noc!

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacja - chętnie widziałby coś takiego w swojej szafie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Maciej Zień również jest ogromny miłośnikiem żuków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tę kolekcję z żukami i szczerze mówiąc przy Lanvin opisałabym je tylko jako "fajne". W tym wpisie pojawiły się koszulka i koszula, które pewnie miałaś na myśli :)

      Usuń
    2. Tak,zresztą wydaję mi się, że Zień ogólnie ma słabość do tych owadów. O ile pamięć mnie nie zawodzi, to gdzieś tak czytałam :)

      Usuń
  3. Cudowne!!! Miód na zmęczony mikołajami oczy!!!
    <3

    http://dominikwiecekphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, fajnie jest przeczytać komentarz dłuższy niż dwuzdaniowy ;) ja w efekcie świąt nie obchodziłam i muszę przyznać, że pierwszy raz 'po' nie przybrałam na wadze, cóż za miła odmiana ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

7 komentarzy