25 gru 2013

Kawa Angora i Papierosy

Krakowski Rynek znów mnie nie zawiódł, a ceglana ściana Collegium Maius już n-ty raz posłużyła za tło do zdjęć. Ciuszki - a szczególnie sweter z angory - znacie już pewnie na pamięć, ale ostatnio nie wzbogaciłam szafy o nowe rzeczy, po lumpeksach też nie chodzę. Szkoła robi swoje. Wszystko więc kiedyś gdzieś się przewinęło, ale jeszcze nie w takim połączeniu. Sukienkę i jej piękny, odsłaniający plecy tył polecam obejrzeć w tym wakacyjnym poście sprzed ponad roku.

Wszyscy mają foteczki z papierosami - mam i ja! Nie założyłam (jeszcze) konta na "insta", więc nikogo tam nie śledzę. Na razie mówię sobie, że blog oraz Facebook są już wystarczającymi pożeraczami czasu wolnego. Ale bezsenne noce bywają osobliwe i właśnie taka ostatnio mi się przytrafiła. Postanowiłam zrobić małą wycieczkę po Instagramie i pooglądać profile osób, które znam lub znałam. Okazało się, że absolutnym mast-hef jest melancholijne zdjęcie z papierosem (są jeszcze foteczki w majtkach ze wciągniętym brzuchem, ale te na razie sobie darowałam) i bez niego to nawet nie ma co próbować zaistnieć w sieci. No to też sobie strzeliłam takie jedno, a co!


*Uwaga, uwaga! Wreszcie za aparat chwycił ktoś inny niż mój tata (tak, mam znajomych :D ). Powstanie dzisiejszego wpisu umożliwiła Marta aka Marfa, którą możecie kojarzyć, jeśli czytacie bloga od czerwca, ponieważ to właśnie z nią wybrałam się wtedy na szaloną wycieczkę do Szwecji.


photos by Marfa Bochenek*
| headband - H&M Divided | angora sweater - H&M Trend | dress - New Look | bracelets, ring- gifts |
 | fishnet top - H&M Divided | shoes - Vagabond |


25 komentarzy:

  1. fajny look;)
    pozdrawiam
    http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja instagrama mam, ale bardziej w celu obserwowania innych niż wstawiania i hashtagowania swoich zdjęć.
    Brak czasu uniemożliwiał mi nawet blogowanie, co dopiero kolejne portale. jedynie z fejsbuka nie zrezygnowałam.
    Przy okazji - Wesołych świąt,
    www.inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze nie przekonałam. Póki co fb załatwia u mnie sprawę "podglądania" nowości u innych. Poza tym hashtagi wyglądają wybitnie głupio (chociaż pewnie teraz tak gadam, a za jakiś czas sama będę to robić) :D

      Usuń
  3. Do tego swetra mam dużą słabość, jest idealny! A do tego taka piękna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter mistrz, uwielbiam taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha jest Instagram jest lans. Oczywiście żartuję :P
    Akurat jestem w Krakowie na Święta i chciałabym się wybrać do jakiegoś fajnego second hand'u, czy mogłabyś mi jakiś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, ja bym sobie dała +100 do lansu, bo mój papieros się RUSZA :D

      a co do sh... hym hym... na pewno Podgórze - wszystko między przystankiem Korona a Smolki. Mój ukochany Roban na Jabłonowskich (chyba tak się nazywa ta ulica) został zamknięty, tego przy Placu Szczepańskim też nie ma, więc został ten podgórski. Czasem warto też wpaść do Robana przy Bagateli, bo choć zazwyczaj jest tam mnóstwo osób to jednak czasem da się coś wygrzebać ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! Również za komentarz na blogu <3
      Na pewno wpadnę do tego sh, jak nie w tej przerwie świątecznej to za drugą wizytą u moich dziadków, bo to właśnie do nich przyjechałam na Święta :)

      Usuń
  6. Jestem tutaj pierwszy, ale z pewnością nie ostatni raz - całość bardzo mi się podoba! Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś przesliczna! Kurde fajny kolor włosów : * Pasuje ci ♥ . Już cię obserwuję : * Wesołych Świąt ♥ Zapraszam również do mnie na nowo odświeżony blog ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki wielkie za taki miły komentarz :) zaraz wpadam do Ciebie!

      Usuń
  8. Ostatnie zdjęcie rozwala system. :D
    http://blogowskaz.org/sligina/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam Insta, nie pomyślałabym, że zdjęcie z papierosem jest takie modne i w dodatku, że musi być melancholijne ;). Mam jedynie Pinteresta z przypiętymi świątecznymi i/lub kolorowymi rzeczami :p. A ten sweterek jest śliczny, dobrze, że go tak eksploatujesz ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć, że dwa razy się wracałam do sklepu, żeby w końcu ten sweterek kupić, a w domu przez tydzień bałam się oderwać metkę :D Teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia. Zdecydowanie największy hit tej jesieni!

      Usuń
  10. Uwielbiam zdjęcia na tle ceglanych ścian;p Zawsze uniwersalne tło na każdą okazję, a przy okazji dodaje takiego grungeowego klimatu. Świetny look, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tło dodaje fajnego, grunge'owego klimatu. Bardzo podoba mi się ten look, wyglądasz genialnie. Szczególnie podobają mi się włosy! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale masz cudowny kolor włosów ! Masz bardzo fajny styl, będę zaglądać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny, po
    prostu jest dla mnie wzorem do naśladowania ♥ Bosko jak zwykle :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet H&M wycofuje sie ze sprzedazy produktow z angory bo kjuliki . Nie zmienia to faktu, ze jest to jeden z najmilszych materialow pod sloncem, czekam az ktos wymysli syntetyczna angorke, ktora nie bedzie gryzla i nikt nie bedzie cierpial ;) Masz swietna stylowe, zazdraszczam wlosow !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh parę dni temu też gdzieś mignął mi news "antyangorowy" i w sumie szkoda. Ktoś wykrył, że maltretuje się króliki, więc w ramach ocieplenia wizerunku część sklepów się wycofuje.Tylko, że praktycznie KAŻDA rzeczy w H&Mie (i większości sieciówek) została wyprodukowana kosztem zwierzęcia lub człowieka, a mają racje bytu, bo nikt jeszcze tak porządnie się nie zbuntował przeciwko łamaniu prawa przy np. zabarwianiu sweterków i truciu przy tym wszystkich pracowników dookoła. Wielkie koncerny są niestety nietykalne i nikt nie będzie im rozkazywać. Ogłaszanie co jakiś czas wycofywania się z czegoś to żadne "mocne postanowienie poprawy", ale tylko i wyłącznie chęć przyciągnięcia nowych klientów eko-wizerunkiem (kasa kasa kasa)

      Usuń
  15. świetna stylizacja! podoba mi się i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

25 komentarzy