27 lis 2013

Kitty kitty

140z
Liczba najróżniejszych międzynarodowych stron zainspirowanych street style'owymi blogami, na których użykownicy użytkownicy wrzucają swoje zestawy rośnie w ultraszybkim tempie. Od lat króluje wśród nich Lookbook.nu będący pierwszą tego typu stroną. Innym dość znanym portalem jest Chictopia.com, gdzie jakiś czas temu założyłam swoje konto. Zdecydowałam się na nie, ponieważ skusiła mnie zakładka "sklep" i to, że każdy użytkownik może ją uzupełnić o własne rzeczy. Zdarzają się więc prawdziwe perełki np. autentyczne torebki vintage Chanel. W większości są to unikatowe egzemplarze. Oprócz tego oczywiście sporo sklepów prowadzi sprzedaż, a wybór jest naprawdę ogromny.

Szczerze zdziwiłam się, kiedy administratorzy Chictopia napisali do mnie z prośbą o wybranie czegoś z ich asortymentu i pokazanie na blogu. Praktycznie nigdy nie godzę się na takie propozycje, ale w tym wypadku nie wahałam się ani chwili, bo już od paru tygodni przymierzałam się do zakupu. Zupełnie nie wiedziałam, co wybrać aż do momentu zobaczenia tej bluzy. Czerń + dużo kotków to połączenie zrobione chyba z myślą o mnie.
Ta piosenka będzie hymnem tego posta!

The number of websites inspired by streetstyle blogs where users showcase their outfits is growing at an exceptionally fast rate. Being the first service of this type, Lookbook.nu has reigned supreme for the past few years. Another, similar website named Chictopia.com also drew my attention and I decided to sign up. The most interesting feature of this service is the shop and the fact that anyone can put items up for sale. Thanks to this feature there have been very interesting things for sale like a authentic, vintage Chanel handbag. In the majority the items for sale are one-in-a-kind. Obviously, many shops also sell their products through this service making the choice quite enormous.

I was very surprised when the Chictopia administrators asked me to choose something from the shop and showcase it on my blog. I practicaly never accept such offers but this time I didn't even think twice because I had been planning on buying something from the shop for some time before. I had no idea what to choose until I came upon this sweater. Being dark and having lots of cats I thought it was made especially for me.
This song will be the anthem of this post!
 
113zz 125zz-horz 116z 013z-horz 064z145z 086z cats 048z
photos by my dad 
| bowler - H&M | cats sweatshirt - Chictopia Shop (sponsored) | watch - Chictopia Shop (sponsored) | 
| skirt - Second Hand | blazer - New Yorker | shoes - Vagabond |

17 komentarzy:

  1. Ta bluza idealnie do ciebie pasuje! Świetna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka to jedna z trzech rzeczy w mojej szafie, które kupiłam w New Yorkerze. Wszystkie upolowałam za śmieszne pieniądze i wszystkie służą mi już parę dobrych lat. Trochę to śmieszne biorąc pod uwagę jaki chłam sprzedają w tym sklepie ;)

      Usuń
  2. obserwuje xoxox almikofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! styl jak zawsze doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much for commenting on my post on Lookbook site. I'm so glad I found your blog, because your style is inspiring. I followed your blog on Bloglovin and I can't wait to see more posts from you!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, a ja nawet nie kojarzę Chictopii - pora nadrobić ;). Pięknie dobrałaś marynarkę, a bluza jest geniaaalna. Wow, ta piosenka to mistrzostwo, ach ten Grumpy Cat :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha rozważam ją jako nowy budzik, żeby jakoś polepszyć sobie humor z samego rana :D

      Usuń
  6. such a cute sweater!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To moje pierwsze wejście na Twojego bloga - jest świetny, Ty niebanalna i mieszana z Was wybuchowa :) Z pewnością będę tutaj bywać! Świetny look - myślę, że dzięki oryginalnej bluzce i marynarce w nietypowym kolorze. pozdrawiam otwieramszafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww what a cute sweater I love it! The blazer is so cool too!
    xx

    http://www.evokeleblack.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz mega Tatę, że robi Ci zdjęcia na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no niestety ktoś musi, a tata zawsze pod ręką i umie nastawiać ostrość :D

      Usuń
  10. Niesamowity blog, uwielbiam go! Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

17 komentarzy