6 lis 2013

Ciasteczkowy Potwór czy kucyki Pony?


Przez większą część mojego życia nie mogłam się doczekać przekroczenia magicznej granicy pełnoletniości. Zawsze lubiłam się postarzać, zaokrąglać w rozmowach wiek o te kilka(naście) miesięcy w górę. Osiemnaście lat to był w moich wizjach okres idealny - będę młoda, ale dorosła; spontaniczna, ale dojrzała; dziewczęca, ale kobieca. Wydawało mi się, że stanę się zorganizowana, uporam się z wieloma dziwnymi myślami i na bank będę mieć już w głowie ułożony plan na przyszłość. Niestety, wyszło trochę inaczej.

Paradoksalnie po skończeniu osiemnastu lat zaczęłam znacznie częściej myśleć o dzieciństwie (i za nim tęsknić), mniej lub bardziej milszych chwilach i całym tym procesie stawania się "osobą dorosłą". Zdałam sobie sprawę, że jestem nastolatką jeszcze tylko przez chwilkę, a zostało mi przecież tyle rzeczy do zrobienia! Zaczęłam się bać, że z czymś nie zdążę i już do końca moich dni będę zgorzkniałym dorosłym człowiekiem żałującym straconych lat młodości. Swoją drogą, ta cała dorosłość jest bardzo zabawną sprawą, bo ja nie czuję się ani trochę inaczej. Jedyną - póki co - zmianą w moim życiu jest to, że mogę sobie kupić piwo i podpisywać dokumenty. Marnie to wygląda w porównaniu z oczekiwaniami.

Powroty myślami do dzieciństwa to też powroty do inspiracji, bajek i zabaw z tamtych lat. Stąd też dzisiejsza stylizacja, którą sponsorują kucyki Pony i Ciasteczkowy Potwór... no bo kto powiedział, że kończąc osiemnaście lat muszę być poważna? :P

030zzprawo-horz
cats2z043zmale
cats3 042z cats4 085zmm
Zdjęcia: tata fotografi
 | kapka My Little Pony - H&M Divided | sweter - H&M Trend | top - sh |
| spódnica - sh | buty - Zara |

34 komentarze:

  1. wyglądasz super! fajny i dowcipny gif ;)
    pozdrawiam

    www.rascal-room.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia;) Sweter z angory jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak! zdecydowanie był wart swojej ceny, bo nie mogę przestać go głaskać :D

      Usuń
  3. super stylizacja
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/n-retro-style.html
    klikniesz w baner persunmall? dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja *-*
    Uwielbiam Twojego bloga <3
    Nie dość, że świetne stylizacje to jeszcze jest co poczytać ;D To Cię wyróżnia na tle innych blogów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahaha zawsze lubiłam ciasteczkowego potwora!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You are creative and smart we all miss our childhood.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty są booskie *.*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz sweterek ^^ musi być bardzo miły ^^ a co do pełnoletności to ja pomimo, iż mam już 20 lat to czuję się jak taki za przeproszeniem gówniarz ze szkoły podstawowej tylko, że posiaduję na studiach haha ale za wiele w moim życiu się nie zmieniło po tym, jak stuknęło mi 18 lat... wyglądam nadal jak bym miała 15 lat przez co dowód w torebce jest koniecznością bo nigdzie mi nie wierzą ile mam lat [nawet w urzędach!], no i tak jak mówisz, można już samemu swoje sprawy załatwiać [bo możesz się już sama podpisywać na dokumentach] i legalnie można kupić alkohol, a tak to nic się nie zmienia :) ale to może i lepiej? Nudno by było być takim zgorzkniałym dorosłym, który tylko zrzędzi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problem twarzy :D Dowód będę nosić chyba do trzydziestki!
      Pewnie, że lepiej. Na smęcenie i wieczne niezadowolenie jeszcze będzie czas.

      Usuń
    2. Heh obie będziemy nosić do trzydziestki jak nie lepiej :D Chociaż z tym sprawdzaniem dowodów to różnie to bywa xD osobiście się o tym przekonałam haha
      Heh nie będziemy odbierać roboty starym babciom, które lubią siedzieć przed blokiem/domem i narzekać xD

      Usuń
  9. wciąż Ci zazdroszczę tego swetra, zwłaszcza w połączeniu ze spódniczką! Ja zauważyłam, że coraz częściej na co dzień wracam do połączeń z dzieciństwa. Pamiętam jak tata ubierał mnie w luźne sweterki i getry i spinał włosy na cebulkę. Patrzę dziś w lustrze i widzę, że podświadomie wracam do tych połączeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie tak samo (chociaż w moim wypadku dzieciństwo jest jednak mniej odległym okresem). Robię te same fryzurki np. spinam włosy blisko twarzy w małą kitkę z tyłu tak, jak w poście Star Wars sprzed paru dni. Noszę takie same pierścionki, buty. Aż żal, że z ubrań się wyrasta, bo miałabym z głowy zakupy do końca życia!

      Usuń
    2. A co do swetra: to jest nowa kolekcja,kupiłam go tuż przed Halloween, więc jak masz gdzieś pod ręką H&M z działem Trend to leć i przymierzaj! Jest superniepraktyczny, bo:
      - futerko się lekko kudłaci i zostawia mi trochę nitek na czarnej spódnicy
      - nie mogę nosić ciężkich plecaków i torebek, bo może się poprzecierać
      - nie ma guzika ani zamka
      aaaale takie ciuchy cieszą najbardziej i ja w dalszym ciągu utrzymuje, że jest wart tych poświęceń! :D

      Usuń
  10. Aż chce mi się przytulić do tego swetra ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweter! U mnie wygrywają Poniaki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje osiemnaste urodziny rozpoczęły najpiękniejszy okres w moim życiu. Uwielbiam to, że mogę sama podróżować, mogę polecieć na wakacje do Londynu, a na sylwestra do Mediolanu (już zaplanowany na ten rok). Nie ma żadnych przeszkód do życia po swojemu. Do tego nie odczuwam żadnej utraty dzieciństwa czy młodości, a wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że młodość dopiero się zaczyna i skończy kiedy będę starą panną z kotem, która nie ma już siły ruszyć się z fotela ;p Fajny masz ten sweter ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh na taką niezależność to chyba jednak jeszcze trzeba poczekać troszkę dłużej niż do 18stki, chociażby ze względu na barierę finansową. Ale mam nadzieję, że już wkrótce poczuję na własnej skórze to, o czym mówisz :)))

      Usuń
    2. Ja na pierwsze zagraniczne wakacje poleciałam z młodszą o dwa lata siostrą tydzień po skończeniu 18. Ale wcześniej cały miesiąc na nie pracowałam, a do tego przeznaczyłam pieniądze z osiemnastki ;)

      Usuń
  13. gosh, I'm in love with this outfit! everything looks so cool! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie masz się co przejmować swoją młodością. Pójdziesz na studia zobaczysz jak tam jest fajnie. Prawdziwe życie zacznie się po nich...

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny strój zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog , zapraszam do mnie , obserwuję ;* http://fashionistkiadgo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm ja za kilkanaście dni będę dwudziestolatką:D to brzmi jak jakiś wyrok... wcześniej byłam bardzo poważna jak na swój wiek, a teraz żyję sobie w królestwie marzeń i bajek :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna czapka :D. W praktyce faktycznie przekroczenie tej "magicznej" granicy niewiele zmienia poza samą świadomością pełnoletniości ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny sweterek:) masz genialne włosy:)!zapraszam do mnie na post o sh:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/04/troszke-o-second-handach.html

    OdpowiedzUsuń

34 komentarzy