5 cze 2013

KRAKÓW | Cloudmine Pop Up Shop


Bunkier Sztuki przyciągnął mnie nie tylko wystawą, ale też specjalnie otwartym z okazji Miesiąca Fotografii dwudniowym sklepem, w którym można było zakupić ubrania czołowych projektantów. Czytając nazwiska, takie jak Ania Kuczyńska, Marios (!) czy Sylwia Rochała wiedziałam, że nie mogę odpuścić takiej okazji, bo wiele z tych marek można obejrzeć tylko w Atelier lub online, a tymczasem wszystko będę mieć w jednym miejscu zaledwie 20 minut od domu!


Szczerze, wyobrażałam sobie to całkiem inaczej. Całość mieściła się się na piętrze Bunkru w niewielkiej salce. Ubrań było niestety mało, a dodatków jeszcze mniej, ale i tak fajnie było zobaczyć na żywo chociażby kultowe torebki Ani Kuczyńskiej. Mimo godzin popołudniowych oglądających i kupujących (ewentualnie obsesyjnie macających tkaniny patrz. ja) było niewielu, więc można było w spokoju pokontemplować nad stoiskami. Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. wieszak krakowskiej marki Misbhv. Natomiast mnie najbardziej podobały się ubrania Sylwii Rochały (wzdycham w dalszym wciągu do spódniczki zszytej ze skrawków jeansu, niesamowicie się układała!) oraz dodatki marki Slava.

photos by me

3 komentarze:

3 komentarzy