15 cze 2013

Untrust Us

♪♫♪♫Crystal Castles - Untrust Us♪♫♪♫

zdjęcia: tata fotografi
| melonik - H&M | naszyjnik - Topshop | bluzka - Cheap Monday | szorty - Lee (Beyond Retro) |
| pierścionki - Vintage & H&M | trampki na platformie - New Look |

Dzisiaj dużo nowości. Przede wszystkim - fryzura! Sama jeszcze nie do końca wiem, jakim cudem odważyłam się na taki krok, ale od początku wiedziałam, że fioletowe ombre było tylko wstępem do czegoś większego. Bardzo długo gromadziłam na komputerze zdjęcia szalonych włosów, ale zawsze wydawało mi się, że nie są dla mnie. Podobała mi się np. fryzura Alice Glass z Crystal Castles. Okazało się w końcu, że skoro inni mogą to ja też i ostatecznie po prawie czterech godzinach spędzonych na krzesełku u fryzjera, takie właśnie są efekty. Będę się musiała jeszcze trochę oswoić, choć już teraz wiem, że było warto.
Nie mogło się też obyć bez przemycenia w nowym poście paru rzeczy zakupionych w Sztokholmie. W Beyond Retro, którym się ostatnio zachwycałam, można było znaleźć dużo klasycznych szortów z wysokim stanem. Nigdy nie udało mi się ich upolować w żadnych second handzie u nas, więc po przymierzeniu zdecydowałam się kupić spodenki Lee. Brakowało mi takich porządnie uszytych i ładnie układających się szortów.
Drugą nowością jest bluzka kupiona w Urban Outfitters. Ma bardzo ciekawy, asymetryczny krój i można ją nosić na kilka sposobów. Trochę przywodzi mi na myśl pingwiny lub muzyków w filharmoniach. Już awansowała na jedną z moich ulubionych 'gór' w szafie, bo pasuje do wszystkiego i jest super wygodna.

PS. Parę dni temu minęły 3 lata od założenia bloga! 
Na pewno zrobię wkrótce post zbierający zdjęcia z ostatniego roku :)

26 komentarzy:

  1. masz genialny kolor włosów <3 rewelacyjny zestaw, będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam za odwagę, ja bym raczej spasowała ;) ale było warto, bo wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bezpośrednio to się nie odważyłam :P
      Najpierw był kawałek, bo musiałam się upewnić, że po rozjaśnieniu nie odpadną mi wszystkie włosy!

      Usuń
  3. WOW! Zaskakujący kolor włosów, na prawdę robi wrażenie, a w połączeniu z tym kapeluszem wyglądasz mega oryginalnie. Jak się czujesz z tym kolorem?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze nijak. Muszę się przyzwyczaić, zobaczyć jak włosy będą się układały po paru dniach. No i ciekawe, jak się będzie wypłukiwał :)

      Usuń
  4. Co za zmiana ,wyglądasz cudownie !! ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ojej kochana! Jaka zmiana! :) Rewelacja!!! Pieknie Ci tak i co najwazniejsze: bardzo odwazny krok :) dla mnie czad!!! :D:D Stylizacja tez na duzy plus <3 Zapraszam do mnie na post :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite włosy :-)

    Świetne fotki i świetna stylizacja ... piękna bluzeczka...


    A ty wyglądasz ślicznie :)

    ZAPRASZAM NA NOWEGO POSTA ...

    OdpowiedzUsuń
  7. ojacie, GENIALNE włosy! <3
    zazdroszczę!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie i oryginalnie!! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG,your hair color is sooo amazing.*__*
    I like your blog. Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets nessa

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you sooo much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    lovely greets

    OdpowiedzUsuń
  11. Your hair are amazing!!,!!

    Nicky
    www.mywishstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great look ! perfect necklace xx

    OdpowiedzUsuń
  13. gosh, simple but an amazing look!

    OdpowiedzUsuń
  14. odważna decyzja odnośnie włosów, ale wyglądają zjawiskowo! :)
    zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog .
    będę tu częściej zaglądała :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Osz kurcze :) Masz świetne włosy !
    No i extra stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz niesamowite włosy. Jesteś bardzo indywidualna, masz własny styl i to się czuje :).

    OdpowiedzUsuń
  18. You are so cute! I just love your top and hair!

    I followed you on bloglovin and I would love if you followed back so we can keep in touch!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  19. super Ci w takich włosach !!!

    OdpowiedzUsuń

26 komentarzy