5 maj 2013

Tessellate

♪♫♪♫Alt-J (∆) - Tessellate♪♫♪♫


082zm (2)
019zmm-horz 156zm
male109zm zdjęcia: tata fotografi
| kapelusz - H&M 'The New Fashion Icons' | choker - H&M | sukienka - New Look |
| pasek - sh | koronkowa spódnica - Stradivarius | buty - no name | lakier do paznokci - Topshop /

Czarownice - kobiety tajemnicze, balansujące na krawędzi dobra i zła, maczające palce w czarnej magii - nie raz inspirowały projektantów mody. Według ludowych podań miały paktować z szatanem, sprowadzać ludzi na niewłaściwe ścieżki, ściągać na nich plagi oraz powodować klęski żywiołowe. Na przestrzeni wieków inkwizycja ścigała podejrzanych o uprawianie czarów, poddawała torturom w celu wyciągnięcia obarczających zeznań, a następnie wykonywała setki wyroków śmierci.

Ale odchodząc od historii, sylwetki na pograniczu gotyku, punk'a, a także inspirowane średniowieczem oraz kobiety wamp pojawiały się na wybiegach Rodarte, Alexandra McQueena czy Luelli (lata 2007-08). Mój dzisiejszy strój może trochę przywodzić na myśl czarownicę, ale jednak w wersji 'dziennej' - bez kociołka i krwi dookoła. Kapelusz wpadł w moje ręce zupełnie przypadkowo, kiedy już pogodziłam się, że w Krakowie go po prostu nie znajdę w odpowiednim rozmiarze. A tu proszę - niespodzianka! Leżał sobie taki samotny, bez metek na ziemi, więc sami rozumiecie, że po prostu musiałam go przygarnąć. Następnym razem pokażę go w bardziej casualowej odsłonie.

Mam nadzieję, że spędziliście majówkę tak miło, jak ja :)

21 komentarzy:

  1. Pewnie o włosach się nasłuchałaś, ale są piękne. Chciałabym mieć podobne <3
    Bardzo podoba mi się wykończenie koronkowe spódnicy i buty. Co do czarownic to wybrałaś dobry temat na stylizację, tak samo jak inspiracje: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę oderwać oczu od Twoich włosów :) Podziwiam Cię, że zdecydowałaś się na taki odważny kolor. Świetne zdjęcia - Twój tata ma dobre oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw,sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PODOBA MI SIĘ!
    <3


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Twoje włosy są tutaj najmocniejszym elementem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyłam zdjęcia to też mi przyszła na myśl czarownica ;) Całość świetnie, super buty, a na włosy to się nie mogę napatrzeć takie cudne:)!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy w połączeniu z kapeluszem wyglądają obłędnie!! Cudowna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko podoba mi się totalnie czarna stylizacja. Tym razem mnie urzekła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy fajne! też kiedys taki kolor miałam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow wyglądasz cudnie ! jestem pod wrażeniem
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak Ty to zrobiłaś, że kolor twoich włosów jest tak intensywny, ale baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś prześwietna. ;) Od dzisiaj jestem fanką Twoich cudownych włosów.
    Dodaję do obserwowanych.

    http://ankiefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne włosy, a sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw, ale i tak najbardziej podobają mi się włosyyy! ; )

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukienka, szczególnie wpadł mi w oko ten detal wystającej koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękny kolorek na głowie, czadowy kapelusz i piękną sukienkę, która bardzo, bardzo mi się podoba <3 Jest urocza, dziewczęca ale i w rockowym stylu <3

    OdpowiedzUsuń

21 komentarzy