14 paź 2012

DANIA | Kopenhaga


Jeszcze kilka zdjęć z centrum Kopenhagi. Nie mieliśmy zbyt wiele czasu, żeby nacieszyć się tamtym klimatem, ale odhaczyliśmy najważniejsze punkty. Jak już pisałam wcześniej, cała Dania zrobiła na mnie spore wrażenie, ale to właśnie wizyty w stolicy nie mogłam doczekać się najbardziej. Wyglądało to podobnie do moich wyobrażeń: urocze różnokolorowe kamieniczki, ludzie siedzący na brzegach kanału, sporo sztuki zaczynając od galerii na street arcie kończąc, paru ciekawie wyglądających (lub przejeżdżających w wypadku powyższego zdjęcia) przechodniów... Ale ale! Wracam już do Polski i następny post będzie już pewnie stricte krakowski. 

Miłego tygodnia!


photos by Marta

15 komentarzy:

  1. Oj, marzy mi się pdróż do Kopenhagi, szczególnie po tym, jak obejrzałam te zdjęcia.. Jestem zakochana po uszy w panu na trzecim zdjęciu! ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, cudna ta różowa vespa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super! No i ta różowa Vespa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne fotki
    wpadniesz? nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! Chłopak na rowerze świetny ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna czapeczka :)
    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedną z rzeczy jakie w życiu chciałabym zrobić jest właśnie odwiedzenie Danii, Tobie widzę, się udało :) Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutkoo !
    zapraszam na pierwsze losowanie na blogu :
    http://trishlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy skuter rządzi! Podbił moje serce ^^

    http://www.miss-moody-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuuuuper, pięknie i w ogóle. Zdjęcia boskie, a stylizacja mimo, że prosto to świetna.
    Sama chce sobie taką czapkę kupić, ale nie wiem gdzie.

    Pozdrawiam, Oliwia

    OdpowiedzUsuń

15 komentarzy