8 paź 2013

Trend

049zmz cats 055zm 094zm 020zmm 059zm 065zmz catss 070zm 066photos by my dad
/ coat - H&M Trend / fishnet top - H&M Divided / necklace - Zara / jeans - Sh / boots - No name /

Dzisiaj krótko, zwięźle, na temat i bez szaleństw.
Jesień ruszyła pełną parą, więc bez grubszych okryć wierzchnich mnie już raczej nie zobaczycie. To nowe cudo upolowałam na dziale "Trend" i jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się chwycić ostatnią kurtkę (albo płaszczyk - sama nie wiem) na stanie, a do tego w małym rozmiarze. Oversize to samobójstwo przy wzroście 160cm (no dobra, jest jeszcze gorzej, bo prawie 160cm ciiiii!), ale bronię się wspomagaczami w postaci rurek i obcasów. Natomiast moja siateczka robi furorę i pełno jej na blogach. Tak coś czułam, że trzeba kupować, póki jeszcze nie ma jej wszędzie. Kto by pomyślał, że jeszcze parę miesięcy temu była czymś kontrowersyjnym.

Mam nadzieję, że podoba Wam się taki zwyklaczek i uciekam do dalszej nauki :)

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje zestawy! W każdym wyglądasz świetnie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk świetny :) tez się nad nim zastanawiałam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great hair color and coat.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielbię Twoje włosy i styl! Będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely coat! you're amazing as always! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda to futerko przy płaszczyku :). I cudny czachonaszyjnik, uwielbiam taką biżuterię :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zakochana w tym płaszczu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twoich stylizacjach od pierwszego wejrzenia, masz super styl, pewnie będę zaglądała częściej. Jeśli będziesz chciała to zapraszam również do siebie.http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Płaszcz b. ładny.
    Zapraszam do mnie na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mi się marzyła ta kurtałka jak zobaczyłam jej fotkę u Alice Point no ale niestety w trójmieście chyba już nie do zdobycia :/

    OdpowiedzUsuń

17 komentarzy