18 maj 2011

100% hippie w hippie, czyli moje inspiracje...

14 komentarzy:

  1. styl dzieci kwiatów do nas wrócił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    nie sądzisz, że wypadałoby podać źródło obrazków skoro nie jesteś ich autorką?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia -> dzięki, zaraz obejrzę
    Monika -> na blogu mam napisane, że zamieszczam też wyszukane zdjęcia. Jak mam podać ich źródło, skoro zostały wyszukane w googlach na stronach, które też pewnie nie są właściielami tych zdjęć. Dojście do źródła jest w internecie praktycznie niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE THIS. such great inspiration.
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. great photos, hippies are always my fav :) love the feather-anklet tattoo!

    http://heatherheartsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. love these photos, so inspirational!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, mam prośbę! czy mogłabyś mi powiedzieć jak wstawić swoja stylizację na lula.pl? będę b.wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten mix! I jest tu nawet fotografie Soni Szóstak, która wilbię!

    http://ladies-in-furs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje Ci bardzo moja droga! Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle i nie zostanę jakoś masakrycznie zjechana :P

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :* czekam na Twoja nowa stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem Ci, że miałaś racje z lula. pl. Wstawiłam stylizację też na zeberkę, jak na razie na 3 komentarze, dwa sa negatywne.. więc jest ciężko :D

    OdpowiedzUsuń

14 komentarzy