współpraca


"Współpraca" to dość enigmatyczne słowo używane przez blogerów, żeby w zgrabny i bardzo ogólnikowy sposób nazwać to, czego boją się powiedzieć wprost. Mianowicie - korzyści z prowadzenia strony. Nie ma w tym nic złego, bo poświęcając na coś wiele wolnego czasu miło jest mieć profity.

Co się w takim razie kryje pod hasłem "współpraca" na TYM blogu?
Jestem otwarta na nowości i kreatywne zadania. Im ciekawiej, tym lepiej. Nie czekam na maila od Chanel (a przynajmniej jeszcze nie). Czekam natomiast na firmy, blogerów, osoby prywatne, organizatorów imprez itd. którzy mają w głowię jakaś ciekawą ideę i potrzebują partnera do jej realizacji. Nie robię ze swojej strony wielkiego banera reklamowego, nie idę na ilość.

Chętnie podejmę się nieszablonowych zadań. Nie mam przygotowanych schematów działania. Produkt musi pasować do profilu tej strony, być zgodny ze stylem życia prezentowanym czytelnikom. To jedyne ograniczenia, jakie stoją na drodze naszej owocnej współpracy. Owszem, najmilej widziane będą współprace ściśle związane z tematyką bloga, ale jeśli masz fajny pomysł na zaprezentowanie tutaj czekolady to nie ma sprawy. Bo liczy się właśnie ten pomysł.

Dalej jesteś zainteresowany moim blogiem?
 Chcesz podjąć współpracę z kimś kreatywnym, sumiennym i charyzmatycznym?

Pisz: weronika.fudala@gmail.com

 Firmy, z którymi podjęłam współpracę reklamową:


http://chictopia.com/
http://znak.com.pl/
http://www.inlovewithfashion.com/
http://somersby.pl/