21 lutego 2014

Trudna sztuka wyborów


Przyszła pora na ogłoszenie małej przerwy, ponieważ matura musiała mnie kiedyś przykuć do biurka i sterty podręczników, z której widokiem oswajałam się przez ostatnie pół roku. 3 postawy + 3 rozszerzenia to za dużo, żeby pogodzić naukę z regularnymi postami na blogu. Chciałabym, żeby moja edukacja nie zakończyła się na szkole średniej, więc muszę z czegoś zrezygnować. 

Oczywiście, to nie jest żadne "żegnajcie na zawsze". Przez najbliższe dwa miesiące spodziewajcie się mnie rzadziej (ale jednak będę, więc wpadajcie tu co jakiś czas). Najłatwiej będzie mnie można "śledzić" na Instagramie, więc wpadajcie i tam. Mam już od dawna szkice na kilka postów wprzód i będę je realizować na 100%, po prostu nie narzucam sobie żadnego terminu.

Życzę powodzenia sobie i wszystkim maturzystom, którzy cierpią razem ze mną. A już za tydzień studniówka!

Buziaki


10 komentarzy:

  1. Poczekaj w takim razie na sesję;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem... matura :C mnie już też powoli przykuwa do podręczników ;/ życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matura nie jest taka zła jak ją malują, choć wiele od niej zależy. Pamiętaj, że godzina intensywnej nauki codziennie przez tydzień dają więcej niż 1 dzień spędzony w książkach. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jeśli decyduje się na zdawanie HISTORII w lutym :P Tam niestety na logikę nic nie zdziałam... ehh
      Sama sobie to zrobiłam.

      Usuń
  4. Ech, matura to bzdura ;p uwierz mi. Nie uczyłam się w ogóle, zdałam i to bardzo dobrze. Z angielskiego najlepiej w całej szkole. O ile jesteś inteligentna (a jesteś) to ogarniesz bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach UJ, więc muszę mieć ponad 90%. A że jestem mistrzem przekładania na ostatnią chwilę, to mam teraz mnóstwo zaległości i tylko 2 miesiące na wszystko :/

      Usuń
  5. Matura to nie bzdura. Chociaż na pewno inteligentnym łatwiej ją zdać. Zatem nie masz się czego obawiać.
    To ucz się pilnie i wracaj do nas szybko.
    Pozdr. Aśka z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za maturę! Dużo motywacji do nauki życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Przed nami też matura ;)

    OdpowiedzUsuń

10 komentarze